Пациенттің құқықтары мен міндеттері
Пациентті қолдау қызметі
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ міндетіне медициналық көмек көрсету тәртібін бұзу фактілерін айқындау жатады.
Осыған байланысты , егер Сіз:
- медициналық көмек көсету сапасымен қанағаттанбасаңыз ;
- Медицина қызметкерлері тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз ;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлшемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медицина қызметкерлерінің ақшаны талап ету фактілерімен кездессеңіз;
- сондай-ақ , егер Сіз медициналық көмек көрсету тәртібіне немесе сапасына байланысты проблемалық мәселелерге тап болсаңыз , ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ жолығуыңызды өтінеміз.
Сіз өзіңіздің шағымдарыңызды аты-жөніңізді және мекен-жайыңызды көрсетіп біздің ауруханамызды көрсетіп біздің ауруханамыздың қабылдау бөлімінде және клиникалық бөлімшелерде орналасқан өтініштер мен шағымдарға арналған жәшікке қалдырсаңыз болады.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ
Сіздің шағымыңызды қарап оның нәтижесі бойынша Сізге ақпаратты ұсынады.
Сіз мына телефон номері бойынша:
Бас дәрігер Усенбаев Батырбек Балтабаевич
8(726235)2-21-49;
Сенім телефоны: 8(726235) 2-21-49;
Бас дәрігердің медициналық қызметтің сапасын бақылау және ішкі аудит қызметі жөніндегі орынбасары Байрамов Калдыбай Дөнешоглы 8 778 417 18 28 .
БАҚ және қоғаммен байланыс маманы Серікова Айгерім Арманқызы 8 707 332 46 20 телефон нөміріне хабарласа аласыздар.
Сонымен қатар облыс деңгейінде «Медициналық және фамацевтикалық қызметті бақылау комитетінің облыс бойынша департаменті »
8(7262)45-37-69 және Жамбыл облыстық аймақтық Call орталығының телефон номері : 8 700 050 08 08.